- To wydarzenie minęło.
Jak poradzić sobie z trudnymi zachowaniami uczniów?
18 kwietnia, 2023 | 18:00
69złTrudne zachowania uczniów są trudne dla wszystkich, którzy ich doświadczają…
🌻Co czujesz, kiedy przychodzi Ci się z nimi mierzyć?
Bezradność? Złość? Strach? Czy może też współczucie?
🌻Czego potrzebujesz?
Czy zrozumienia swoich i ich emocji?
Czy po prostu wsparcia?
Czy konkretnych podpowiedzi, co zrobić, jak zareagować?
Tak, dostaniesz to na tym spotkaniu!
👉„Jak sobie radzić z trudnymi zachowaniami uczniów?” to otwarty webinar dla tych, którzy tego właśnie doświadczają.
Webinar poprowadzą:
Jolanta Łosowska – w zawodzie 23 lata, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta, socjoterapeuta, obecnie na stanowisku wicedyrektora; certyfikowany trener myślenia krytycznego, od 8 lat związana z CEO, mentor kursów Okzeszyt.
oraz nauczyciele ze szkoły w Sp 2 w Chojnie: Beata Bogdanowicz – Jaz, Renata Janik oraz Przemysław Tylus
🌳Razem tworzą zgrany zespół pedagogiczny wspólnie kroczący ścieżką budowania relacji oraz porozumienia w szkole.
Spotkanie będzie moderować Anna Jurewicz, właścicielka CDN RAZEM LEPIEJ, coach, mentor, mistrz NLP.
Na webinarze poruszą zagadnienia:
💜 Trudny uczeń czy trudne zachowania?
🟢 Jak oddzielamy uczniów od ich zachowań i nie bierzemy tego do siebie
🟢 Jak radzimy sobie w sytuacji, kiedy uczeń przejawia zachowania nieakceptowane społecznie – przykłady z życia szkolnego i zastosowanie metody FUKO
🟢 Sposób na dobre relacje – zamiast wychowania dobra relacja – jak zacząć ją tworzyć i budować.
🟢 Jak zapobiegamy – czyli co robi szkoła 🙂 dla ucznia, dla rodzica, dla nauczycieli.
🟢 Kontrakt wychowawcy z uczniem – po co go robić, co ma wspólnego z granicami i poczuciem bezpieczeństwa?
💜 Dla kogo trudne jest to zachowanie?
🟢Trudne zachowania to wyzwanie dla nauczyciela!
🟢Jak zadbać o siebie podczas trudnych zachowań uczniów?
🟢 Wybrane narzędzia i sposoby z NVC, Pozytywnej Dyscypliny.
💜 Sesja Q&A
Kiedy: 18.04.2023 godzina: 18.00 – 20.00 + 30 minut Q&A
Inwestycja 69 zł (cena promocyjna, wzrasta 07.04.2023r.)